Subject: Palun üldmääruse punkti 35 tõlgendust või lahti seletust
From: "Katrin Uuetalu" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 14 Oct 2024 16:19:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun Teie poolset lahti seletust üldmääruse artiklile 35 lg3 punktile a, 
mille kohaselt mõjuhinnang on kindlasti kohustuslik kui toimub:

füüsiliste isiklike aspektide süstemaatiline ja ulatuslik hindamine, mis 
põhineb automaatsel isikuandmete töötlemisel, sealhulgas profiilianalüüsil, 
ja millel põhinevad otsused, millel on füüsilise isiku jaoks õiguslikud 
tagajärjed või mis samaväärselt mõjutavad oluliselt füüsilist isikut.

Kas kohustuslik mõjuhinnangu olukord on siis, kui esinevad korraga kõik 
tingimused ehk koos:

a.	automatiseeritud andmetöötlus
b.	ulatuslik ja süstemaatiline hindamine
c.	selline hindamine on inimesele kas õiguslike tagajärgedega või olulise 
mõjuga.

Ning kui näiteks üht nendest tingimustest ei esine (nt on ulatuslik ja 
süstemaatiline andmetöötlus õiguslike tagajärgedega, kuid ilma 
automatiseeritud andmetöötluseta või nt ulatuslik ja süstemaatiline 
automatiseeritud andmetöötlus, kuid ilma õiguslike tagajärgedeta või 
samaväärse mõjuta), siis asutus võib ise hinnata, kas tekib tõenäoliselt 
füüsiliste isikute õigustele ja vabadustele suur oht ning ei ole tegu 
üldmääruse punkti 35 lg3 punkti a-ga.

Katrin Uuetalusiseauditi osakond

andmekaitsespetsialist

​Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:614%207993> 614 7993

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <http://youtube.com/tootukassa> ​ <http://youtube.com/tootukassa> 
youtube.com/tootukassa

 <http://tootukassa.ee/>